lulegurra

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Gustav - 30 mars 2011 17:20

hejsan...

igår hade jag ingen träning så jag å nå kompisar drog på stan och kollade runt lite...

de va kul.

sen gick vi till subway och käkade och de va asgott :)


sen när vi hade varit på stan såg vi skräckfilm och de va leeeeskigt.

vi såg the grudge...jag trodde den sku va lite läskigare men den var lagomt läskig.


idag har vi varit i skolan (såklart) och då jobbade vi typ med antika grekland och så tränade vi på snövitsteatern (på engelskan)

sen hade vi NO och då spelade vi gepardy (kanske inte så fin stavning) men i allafall så va jag och björn på lag...och vi kom tvåa :)

skojjigt

sen var jag på skol DM kval och de va under elevensvaltid så då blev de inge jobbextra.

det gick väll hyfsat, men vi har inte fått reda på nått än...men man hoppas ju på att man kommer me.

och nu kollar ja lite på tv men hade typ nänkt baka nå gott snart...

hare gött

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards