lulegurra

Alla inlägg under juli 2010

Av Gustav - 31 juli 2010 16:46

hejjs

är hemkommen  från happis och IKEA.

ja köppte ingenting förutom en present till mamma o pappa på candy world.

  hahah bild tagen på vintern

 

vill ha, vill  ha

blir tokig...

jajja

ha det gött

mvh

 

Av Gustav - 30 juli 2010 18:38

tjoo

v händer ikv???

int så mkt chilla framför tv´n o kolla nån film eller nå sånt...

va länge sen ja la upp nå bilder men ja har ju en ny mobil så ja har int lärt mig hur usben funka...

men men men.

ska skriva lite sen ikvl

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 24 juli 2010 15:54

hejs

e hemma nu från vår road trip in sweden...

har haft de gött o köpt ett par solbrillor en adidas (lite fejjk) en ny frisyr fast de betala mor o far sen köpte ja min efterlängtade MOBIL en LG gt400 viewty o den köpte ja i uppsala på thephonehouse...

den har asbra kamera, kommer att lägga ut lite bilder som ja tagit bla med min nya mobil.

undra var rosa e??

jajja

va på grönan o lärde mig tycka om berg o dalbana och så vann ja en super stor m&m´s

ska skriva mer sen...

ha det gött

MVH

sommriga

 

Av Gustav - 11 juli 2010 09:23

hejs...

har int bloggat så mkt i sommar, ar haft andra grejer för mig.

bla kollat på mobiler för min har gott sönder :(

ska troligtvis köpa

på thephoehouse tror ja...

solen lyser och steker ner på oss så vi blir bruna som pepparkakor :P

va på fest i fredags och på kalas i lördags ska visa lite bilder från de sen...

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 6 juli 2010 22:48

hej hopp in the lingon forest :P

har precis kommit hem från en fest vi va totaly crasy och öste vatten på varan...

min storaryster är här o hälsar på men de blev lite längre än väntat för de hade fassnat en KATT i motorutrymmen... de va en gubbe som hade sätt de och stoppat dom (min syrra o hennes pojkvänn) precis när dom började köra iväg.

dom hade tvärnitat o gubben sa - ni har en katt under bilden!

men katten satt under motorn.

han hade krypt in genom ett litet hål och gömt sig där :S

katten hade blivit närvös och totalt sckräckslagen när motorn hade startat så han hade trampat sönder slangarna till spolarfätskan så den va dränkt i spolarvätska :S

men iaf

så därför måste min brorsa fixa hennes bil innan hon kan åka nånstanns.

jajja...

har iaf bestämt mig till 97% att ja ska köpa en LG GT400 viewty på NET ON NET

jajja

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 4 juli 2010 11:12

nu vare ett tag sen men ja ha int orkat blogga så mkt nu under sommaren .

de finns ju så mkt mer man kan göra än att sitta vid datorn.

men men...

alla e typ på pitesummergames eller i vasa o spelar fotboll de  e bara ja o hanna som e hemma...

jajja.

ha det gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards