lulegurra

Alla inlägg under april 2010

Av Gustav - 30 april 2010 14:58

HEj!

Nu är jag med Hanna.

Nu ska jag  lägga ut en bra låt från utube ´för Hanna lärde mig precis hur man gjorde:)

Bra låt som jag gillar!

(och hanna med)


Bloggar mer imorgon!

PS Hanna skrev det här inlägget,... DS


//Lulegurran no 1

<3

Av Gustav - 28 april 2010 20:51

 

ja som sagt har jag ammi, björn, wille, moa och jennifer varit och sett

iron man 2.

den var as bra skit spännande och cool.

  wille tar sig en liten "sup" cola   björns hand som försöker få tag i så mycket popcorn som möjligt...

själv är jag inte så intresserad av popcorn...blä!!

  där syns dom flesta iallafall :)

  roger nordin från rix morronzoo syntes på duken :)

  sen efter bion taog jag lite kort som jag blev ganska nöjd över   och även denna blev ganska bra :D


ja så kan en helt vanlig onsdag se ut i mitt lilla liv och nu hoppas jag att ni hade en lika underbar onsdag som jag   

jaja nu ska jag gå och se fuskbyggarna

ha de gött

//lulegurra

Av Gustav - 25 april 2010 16:03

jag var och joggade i kyrckbyn på förmiddagen och jag tror

det blev lite för långt och nu har jag ont i höften.

det var ett tag sen jag bloggade men nu sker det och nu ska jag blogga

varje dag.

sart är det träning hahha kul!!

Av Gustav - 12 april 2010 17:13

ihelgen var jag o tävlade i umeå

det var svinkul.

har tagit lite bilder...   haha ingen kommentar...   jag ser lite kort ut men tro mig jag hukade mig...eller ;)   kommer inte ihåg vad dom heter just nu men jag vet men bara inte nu...   titta vem som dök upp bakom mig o jens  mmmmm gott

Av Gustav - 8 april 2010 14:35

  man kan ju alltid slicka sig om munnen lite :D        min lilla söta tjocka katt <3

Av Gustav - 8 april 2010 14:03

 

jag har varigt på stan med wille och björn.

det var svinkul

först gick vi och åt på bahn tai eller jag vet inte hur det stavas...hehe

jajja

sen gick vi och kollade lite på JC

jag kollade på chinos men det kostade 500 kr det tyckte jag

var för dyrt så jag gick och kollade på carlings och där hittade jag ett par chinos

för 299 kr.

jag prövade och dom passade precis  

så jag köpte dom jag hade tängt att köpa vax men efter chinosen hade jag inte råd...

så jag måste vixa det på nått sätt för jag behöver det i morgon för då ska jag tävla.

 

jag ska tävla i bugg och boogie woogie.

det är första gången jag ska tävla i boogie

är sååå taggad.


jag ska ta lite bilder på min katt nu och lägga upp på bloggen  

Av Gustav - 3 april 2010 11:33

idag är det påskafton  


haha...


godis!


ska kanske ut på årets första joggingrunda :D

nice kanske ta lite bilder  

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Skapa flashcards