lulegurra

Alla inlägg under juni 2010

Av Gustav - 30 juni 2010 09:44

hejsan har börjat kolla på ny mobil för min gammla håller på att braka...



vill ha!!!

kostar bara 799 kr på elgiganten!

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 28 juni 2010 18:15

tjenis...

såg en bra film i går och ikv blir de nog en svenne deckare på fyran...

har int så mkt att göra så ja sitter o tråkarframför computern

ska hjälpa pappa, morbror o morfar att flytta en tv.

lyssnar på spotify på lite olika dunka, dunka låtar.

lärde mig att gå på styltor idag de gick riktigt bra (host, host)

when i get older i will be stronger...

jajja...

ska (eller måste!!!) ta lite kort o lägga up dom på bloggen.

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 26 juni 2010 18:30

hejsan.

ja har precis kommit hem från mina kusiner... vi har varit på komfrimation.

erik min kusin har komfrimerats.

har tagit nåra bilder från igår och idag så ja ska bara ladda u dom ur kameran o sen lägger ja upp dom på bloggen så ni kan ta del av min midsommar o midsommardag... LOL

jajjjjjjjja

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 25 juni 2010 12:17

hejs!!!

och gla midsommmar önskar lulegurra...

ska fara till marie-louise, stefan och linnea och fira midsommar.

först ska vi till dom sen kommer dom till oss o käkar middag...

ska ta lite bilder sen

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 21 juni 2010 20:41

hejsan aldelens nyss kom ja hem från bion...

ja har sett komisarie späck o den va sjukt bra...



här e trailern

björn (min storebror) har kommit hem från sin långa färd...

han o hans 2 kompisar bilade från lule till SYDAFRIKA

gillar den låten iaf!

har int följt fotbolls VM ja e ingen fotbollstyp...

jag föredrar heldre hockey VM

jajja i morron i de ju tisdago va händer då??

ingen förbannad aning de e ju sommarlov och ja lever i nuet och tänker int så mkt på morrondagens planer...

klockan e nu 20.48 och de e måndagen den 21/6 år 2010 ja e 12 och 1/2 år och bor i villa med blar, båt och husbil.

jag har solblekt brunt hår och fräknar.

dansar swingdans o tränar ju-jutsu och gillar att umgås och har enligt mig själv hysteriskt bra humor.... hahhahahahhahahahahhahahahaha.

:P

hade bara lust att skriva lite fakta om mig själv

lite själviskt kanske :P men ja hoppas ni förlåter mig :P :D

jajja ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 21 juni 2010 17:37

kolla in likheten...

 


här e daniel westling...

se hur många han e lik...

 

clark kent i stålmannen... :P

och

 

råbert i boxer reklamen...

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 19 juni 2010 17:56

hejsan i dag har ja varit o fiskat i pite älv på ett ställe precis utanför vidselbasen.

men på morgonen i går va ja me ammi och sen kom simon, isak o anton och skulle hämta lite grejjer och då följde ja me o hjälpte till att bära.

  här e derar sovrum.

  en liten blomma.

sen forfick ja sjuss hem och då for pappa o ja o handlade och då såg vi ETT STORT RÖKMÅLN från industriområdet nån stanns.

och då for vi o kollade och då brann hells angel´s lokal.

allt bran och ett stort svart rökmoln som lukta gummi steg upp från branden.

sen for ja dit o tog lite kort men ja har int laddat ur bilderna ur kameran.


vi har varit på fiskeresa som ja har nämt ett antal gånger men jajja!!

vi fick int så mkt fisk men ville fick en fetstor gädda.

  typ ett par kg!

  en liten bild.

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 18 juni 2010 09:16

hejsan i går var ja på fest i bergnäset och min kamera var förståss me :P

  tomas o hans fina min :P :D

  theres o jenni dansar en lite bugg :P

  jokob vann en tävling och fick en badring.

och jag va me i den grupp som vann lagtävlingen och vi fick en aladin ask.

:)

ska fråga pappa om ja får hänga me o käka lunch på storheden.

ja, pappa o kanske ville o hans pappa ska fara o fiska i pite o de ska bli kul.

jajja ha de gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards