lulegurra

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Gustav - 1 september 2010 17:33

hejsan gott folk!

ska troligtvis fara o träna på actic me pappa ikv...

men nog om det...

idag hade vi vår första elevens val.

jag hade tagit textil som första alternativ men jag käde direkt att det inte va något för mig så jag bytte... till jobb extra. :P

man ska typ försöka skaffa ett jobb på något företag/organisatio.

jag tänkte en stund och sen visste jag exakt vem jag skulle gå till :D

jag gick / sprang för att vara först till det stället.

stället hette gammelstads konditori och cafe.

så här sa jag...


jag: hej jag heter gustav beckenäs jag kommer ifrån stadsöskolan där vi på elevens val har valt jobb extra och jag undrAR om jag får vara hos er....?


chefen: hmm jo nog att det ska gå bra...


jag: okej


chefen: var du med din pappa här igår?


jag: var??


chefen: på actic??


jag: jo juste du va också där :D


chefen: ja men jag tar ditt namn och telefon nummer och så ringer jag dej i morgon :P


jag: okej, tack!


chefen: varsågod, ha en bra dag


jag: detsamma!


ja så nu e det bara att vänta...

om han skulle ändra sig har jag en plan B

jajja ska snart fara o träna som sagt...

ha det gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards