lulegurra

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Rubrik saknas

Av Gustav - 18 september 2010 16:08

hejsan

tjo

igår vare chill. vi va o käka på the corner.

jag käkade fläskfile med pommes stekt svamp krabbitar bea och tryffelsås

och så drack jag en stor cola och sen pårondröm till efterrätt (päron med after eight, glass och grädde.

sen så såg vi lite allsvenskan och sen gick vi hem o chilade framför tven.


elit serien har börjat o luleå fick en kickstart och krossade södertälje med 3-1

lule har förlorat många bra spelare men et harju kommit till en MASSA nya spelare sammt en ny tränare och jag tror ganska starkt på lule i år.

jag kommer att skriva lite om varje match och ge er lite info om luleås säsong.

sammt lite statistik.


ikv blire fest ( eller fest och fets) vi ska ha gäster och käka mat och jag har gjort värsta avanserade efterätten som tog typ en timme.

mörk chockladmousse med vit chovkladflan.

kommer med lite bilder, kanske i morgon eller ikv.

nu kommer en lite sak som kanske inte så monga är särskillt roligt men väldgt viktigt...

de är ju val i morgon och ja vill bara veta vem ni skulle/ska rösta på så rösta gärna i mitt "lilla rikstads val " om ni tittar på omröstningen på höger sida av bloggen

rösta gärna.

jajja

ha det gött

MVH

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gustav - 1 juli 2011 11:20

haha skulle ba skriva att ja bytt blogg  www.myuniquelife.devote.se   hoppas ni läser den :) ...

Av Gustav - 29 juni 2011 16:05


tjena, tjena!   idag är de verkligen tokvarmt!  de e typ trettio grader :D   idag veknade jag vid 11 och då åt jag en liten anorlunda frukost, nämligen kräftor från råne älven! mummmmmmms!   sen for ja till jens och vi for och bada! d...

Av Gustav - 28 juni 2011 20:30

tjena, tjena de har ju vart midsommar i helgen :) vi var i kronogård, ett ställe utanför kobdalis... gu va sugen man blev på att åka skidor när man for förbi kobdalis. vi hade tråkigt så vi gjorde en "liten film" :)  hahah den heter mordet i mids...

Av Gustav - 20 juni 2011 16:11

hejsan... de regnar ute.. om nu någon hade missat de :) idag har jag jobbat och sen åkte jag och hämtade min halskedja som jag glömde hos en kompis i lördags :) sen for jag in till stan  <3   och nu sitter ja i soffan och kollar simpsons :...

Av Gustav - 18 juni 2011 11:52

hejsan! idag ska jag köpa en ny mobil :) en htc wildfire s :)))   haha ville bara säga de :)   herrå ...

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Skapa flashcards