lulegurra

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Gustav - 8 september 2010 16:10

hejsan

kollade i några av våra gamla fotoalbum.... och så hittade jag

 

hahahahahhha så sjukt gullig

 

schnygg mössa jag har... :P

 

jag lär mig gå...

 

bubbel bad :D :P


de va lite bilder på mig i min ungdomm hahahahhaha

jajja i förrgår gick brandlarmet på SO så vi fick stå ute i ca 30 min och det var ingen övning så någon hade slagit på larmet :(

idag var det min första dag på mitt nya jobb på EV (elevens val)

de va as kul

jag fick typ plocka undan grejer och sätta in i disk marskinen och typ skrapa bänken och så varje onsdag när jag jobbar får jag göra mig en egen baugett med typ va jag vill på å de e ju najjs om de e äcklig mat på skolan...

 

jag tog en liten bild idag på jobbet


lite bilder från lagret skulle väll sitta fint nu eller??  

   

lite lunch och lite efterrätt

 

ja som sagt efterrätt

 

hahha elias hänger upp och ner...


snart fyller jag år!!!!!!!!

de ska bli kul

skriver mer ikv...

ha det gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Skapa flashcards