lulegurra

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Gustav - 29 augusti 2010 16:54

hejsan

ska berätta lite om gårdagens kaos!!!!

vi hade fremmande och vi åt tacos o de va gott :P

men sen efter maten satte sig "nästan" alla sig i soffan i vårat uterum och där har vi en kamin.

sofferna va upptagna så jag stälde mig framför kaminen o börja prata.

men ja stog kanske lite för nära!

jag hade min adidas som jag hade köppte för egna pengar.

jag hade suttit ute å sålt en massa j**la böcker och fått i hop pengar till en adidas.

men iaf stog ja lite väl nära kaminen o ja kännde hur de brändes på ryggen och att det luktade skit och att de rykte.

så jag vänder mig om om ser att en del av adidasen hade bränt fasst på kaminglaset :(

så jag tog av mig adidasen o såg ett stort hål!

jag dog 7 gånger och svimmade 3 gånger....

jag blev skit ledsen... :(

men sen sa mamma o pappa att dom skulle köpa en ny till mig redan i morgon å då blev ja lite gladare :)

så jag fick en svart/guldig

o den va ju najjs...

nu e hösten här på riktigt o nästan alla träd är gula o bruna o de e typ svin kalt ute...

ska på uppstart med dansen... vi ska typ spela brännboll o käka glass...

men iaf så vill ja tacka mamma o pappa för att dom köppte en ny adidas till mig så, tack tack tack tack!!!!!!!!! :D

skriver lite mer ikv!

ha det gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards