lulegurra

Alla inlägg under juni 2010

Av Gustav - 17 juni 2010 16:57

jajja kanskee int i city men på bergnäset iaf.

har precis kommit från duchen och ska strax äta lite spagetti eller nått sånt.

funderar lite på va ja ska ha på mig.

ja vet int om jag ska ha jeans, buggbyxorna eller lite finare byxor.

ja börjar låta som tjejerna i min klass men JAJJA

nu måste jag gå men återkommer senare ikv med lite bilder från "festen"

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 16 juni 2010 17:17

hejsan.

idag ha de int hänt så mkt...

ja, ida o ammi var o socialtränade max o de gick väll bra antar ja ..... voff!

och sen ringde pappa o bad mejj komma hem för han hade köpt entrecot som vi håller på att steka just nu eller (pappa håller på att steka) men jag skar potatis och skalade potatis så....

de e lite målnit ute men de blir nog bättre i morron. hoppas jag för då blir de grillfest på bergnäset med föreningen och då tar ja me mig kameran och tar nårra kort.

ska ta kort på maten snart bara för att de e kul.

nu kommer rosa o kurrar... hon e sö söt (min katt)

men ganska hårig.

WAZZ UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så sjukt bra.

vill se alla scary movie :P

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 14 juni 2010 18:15

hejsan i natt sov ja, ammi, ida o hanna hos hanna och vi spelade alias och lulekampen.

de var skojj...

nu sitter ja o bloggar hos ammi och funderar på att man bloggar mindre på sommaren men de e ju int så konstigt för då sitter man int så ofta vid datorn och ugglar så förlåt att det int blir så mkt inlägg i sommar men ska försöka blogga lite varje da i alla fall. :P

ammi sitter o äter o ja lyssnar på papercut på spotify.

jajja ska kolla lite fackbook nu.

ps det e sommarlov o jag har int fattat det än ds

ha det gött

MVH

//lulegurra

Av Gustav - 13 juni 2010 18:09

hejsan jag har precis ätit massa fläskfile och jag känner mig som ett fyllt näbbdjur men de var gott och mättande.

morfar är här och han har ätit här och nu sitter han o pratar med mamma.

idag har vi varit o badat på på storsand och det var superlångrunt.

och vi såg två svanar och när dom flög i väg lät de som de klappade och det lät ganska rolit.

nu orkar jag int skriva mer men jag kommer tillbaka i morron.

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 12 juni 2010 09:26

hejsan redan i går kännde jag att det inte stod riktigt rätt till i hälen.

och idag när jag vaknade hade jag ganska ont i hälen.

sen tog jag en dusch och då såg jag att det "typ" var en sticka.

och nu försöker mamma få bort den men det går typ int.

hur ska det nu gå o dansa?

jajja vi fick int ut den men den kanske försvinner av sig själv.... eller inte och om den inte gör det får jag gå till docktorn.

nu ska jag gå o va lite social :P

ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 10 juni 2010 14:24

nu är ja hos ammi o hon har fixat mitt hår och nu funderar jag på om jag bara ska ta skjorta eller en tröjja under skjortan.

har beslutsångets.

det stod i mitt horoskop att jag skulle mötas av ett svårt beslut som måste fattas snarast innan det är försent och vissa säger att vågen (mitt stjärn tecken) har svårt att bestämma sig men jag tror int på sånt men det var ändå lite kul :P

jajja så nu sitter ja här och  funderar på åren som varit, på lena, på kompisarna, på mellanstadiet och allt som har hänt under dom här galna åren på mellan.

kommer särsilt ihåg nobelmiddan med alla sexor och jag fick "lilla nobelpriset"

kommer nog att sakna mellan lite..................

och lena.....

men vi får bra mentoter.... andre och marian.

jag har fortfarande inte bestämt angående kläderna.

 nu sitter jag o läser lite frida i smyg

(förlåt ammi) :P

ha det gött

MVH

//lulegurra

Av Gustav - 10 juni 2010 07:52

sjukt bra.


ha det gött

MVH

 

Av Gustav - 10 juni 2010 07:28

igår var det näst sissta dan!

och vi åt inte i matsalen utan vi fick en fjärde dels familje pizza var och två glas cola och det var väldigt niceigt.

sen så slutade vi kl 11.30 och de var också niceigt.

sen for ja, ammi, o ida in till stan o kollade runt lite sen for vi hem och jag va med dom lite innan jag var tvungen att gå hem o äta.

vi åt tacos igår och de var också NICEIGT

sen for jag o mamma till macken och köpte två muffinsar som vi delade på.

och sen la vi dom i en burk och tog cyckeln och drog i väg till öhems för att spela brännboll och fika med klassen.

det var barnae vs föräldrarna och barnen vann stort typ 98-76 till barnen såklart.

ida är det SISSTA DAN i skolan och vi har ärlandsjggen och mitt mål är topp tio.

förra året eller förförra året kom jag på femtonde plats.

men nu måste ja gå o äta frukost.

.ps. vi har sov morron till 8.30 och det är ju NICEIGT.ds

ha det gött.

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards