lulegurra

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Gustav - 6 juni 2010 10:54

hejsan nu tänkte jag visa och skriva om min semester i grekland (kreta) (kastelli)

som jag skrev innan vi for till flygplattsen. ja o mamma käkade på korvgubben och det var ju gott :P

sen tog vi väskorna och isak o janita kom o hämyade oss.

vi kom fram till luleå airport eller som det nu heter...svedavia...eller nått sånt.

i alla fall möttes vi upp av pappa som hade varit på fest (han jobbar på luleå airport och dom hade typ firma fest)

så pappa kom och vi gick och checkade in och sen gick vi till säkerhets kontrollen och tömde fickorna på mobiler, nycklar mm

sen gick vi upp till fiket och satt där en stund.

sen gick pappa och jag ner till säkerhetskontoret och pappa fixade ett tillfälligt boarding kort till mig och vi gick på en lite rundtur och vi åkte bagage vagn och det va roligt.

  mitt besökskort.

  på flygplattsfiket

  de där e vårat flygplan som vi flög med hem o tillbaka.

  här står vi o väntar på våra fäskor. längst till höger ser ni willmali och andra till höger står anita willmalis mamma. vi reste med dom.

  här sitter vi på bussen till kastelli

  hotell by night.

  hotell by day.

  ganska snygg bild tagen med mobilen :P

  de där är fam lindgren   fåret höll i en vattenflaska

  de åt jag sissta dan.

  krikri // bergsget     där är fantomen o hans pappa kolla de ser ut som att den lilla har fantom maska om ni tittar lite noga.


ha det gött

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Skapa flashcards