lulegurra

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Gustav - 27 maj 2010 16:28

idag hade vi våran sissta slöjd får den här terminen och för hela sexan men jag hann ändå göra klart mina byxor <3

dom vart as snygga, inte för att skryta men jag blev nöjd med dom.

idag hade jag läxprov på asien och det gick riktigt bra, jag fick 17/18 och det blev jag nöjd med...

sen efter skolan började jag fundera lite på vad jag ska packa för nu e det brar 2 dar kvar och jaghar kollat vädret för det stället där vi ska vara och det ska bara vara mulet en dag på onsdag resten av dagarna är det solit ich sjukt varmt.

jag har nästan packat klart och nu har jag börjat få lite "resfeber"

men det går nog bra.

jag kommer inte kunna blogga på en HEL vecka och det kommer nog bli jobbigt:(

men jag kommer nog ha ganska kul endå:P

jajja det var vell allt jag hadeo säga för tillfället men skriver nog ganska mycket i morron och då tar jag nog lite kort, dehär är ju trotts allt en KAMERA BLOGG

ha det gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards