lulegurra

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Gustav - 24 maj 2010 15:59

ifredags var jag o jättemånga som jag inte orkar räkta upp på stranden och vi hade jättekul och max var med och han blev ganska sandig och så slällde han ut två killar från högstadiet.

  där är david som satt o latade sig medan vi solade...

  där är gulliga max som försöker desperat få igång amanda ;)

  o där är lilla jag :)

  och där var det någan som hade dränkt en stol som vi //jag fiskade upp.


sen hände det inte så mycket på lörda dag och sen på kvällen åt jag middag hos en kompis och när vi körde kurra halkade jag o slog i mitt knä.


sen på söndag vaknade jag av att pappa skrämde mig och sen kom hanna, ebba, vicki och pernilla och så satte vi oss i husbilden och började åka iväg mot skellefteå.

  fina gamla husbil.

  mobilgänget ;)

  jag tror vick pratar med "mats carlsson" :P

  pernilla drack väldigt fort

sen kom vi fram till bodaborg och ingången såg nästan likadan ut som lavergameingången i boden.

det var jätte kul men skitsvårt.

skulle gärna göra om det igen om jag fick möjlighet.

  sen efter bodaborg skulle vi fara och äta i skellefteå centrum och vi hamnade på en grekisk pizzeria och vi fick ett stort bord och menyer och då såg vi att en pizza kostade typ 170 kr så vi for till.   det var en asiatisk rusturang och vi åt god o BILLIG!! mat där men nu kan jag inte skriva mer måste duka

ha det gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Skapa flashcards