lulegurra

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av Gustav - 14 maj 2010 09:11

hejsan har precis vaknat känner mig ganska trött...

hade skitkul igår eller ska jag säga i förrgår och igår för jag, björn, jennifer och ebba sov hos ebba...

det vad tråkit att inte ammi fick då hade det varit roligare...

men men det var ganska kul ialla fall.

jag kom inte ihåg att en film hette the grutch (vet inte riktigt hur det stavas)

jag trodde filmen hette the cruch...

och det var mest jag o jennifer som skrattade för vi var töttast så vi skrattade så mycket så vi fick ont i halsen morgonen därpå.

sen på morgoen spelade jag o ebba mario och jennifer o björn spelade nått bilspel.

och efter femtielfte gången klarade jag o ebba en skisvår bana på stjärnvärlden.

igår var det sommar på riktigt.

det var 20 grader i skuggan och bara en svag värmande vind kom då och då.

sen igår så for vi till mjölkudden till några kompisar (sverker, anita och willmali)

så vi hjälptes åt med mate.

det blev supergott det blev ungststekt regnbogsforell med pappas hemlagade mos... mmmmm!

sen till efetrrätt blev det en alldelens nybakad hallontårta och lite hockey på det... undrar hur det gick... ska kolla det nu.

vänta ett tag ska jag kolla




skit!!!

sverige förlorade men dom kom ändå 1:a i gruppen :)

på eftermiddagen eller 12 kanske inte är eftermidag men i allafall så ska jag åka och fixa pass till greklandsresan   

0m polisen har öppet.

jag var ute och tog kort igår men hinner inte lägga ut dom nu håller på att pissa ner mig...:S

ha de gött

MVH

 

Presentation


välkommen till en spännande blogg om allt och ingenting!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

ska jag ha julkalender nästa år??
 ja
 nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

bilder

Bilder

mina bilder


Ovido - Quiz & Flashcards